رکورد عجیب نکونام| تا لحظه آخر گردن نگرفت! نامه خداحافظی جواد نکونام از هواداران استقلال | می‌روم تا استقلال بیشتر لطمه نخورد داور بازی ایران و قطر مشخص شد برنامه سفر وزیر ورزش و جوانان به مشهد مشخص شد فیلم | پنالتی ثانیه آخر ایران به مراکش در مرحله حذفی جام جهانی فوتسال ازبکستان نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و مراکش در جام جهانی(۵ مهر ۱۴۰۳)| خجالت آور بودید آقای شمسایی! نکونام رسما استعفا داد پخش زنده بازی ایران و مراکش در جام جهانی فوتسال (۵ مهرماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پاداش ویژه دربی در جیب پرسپولیسی‌ها گاریدو به شاگردانش استراحت داد فوت هوادار استقلال بعد از باخت به پرسپولیس مخالفت میلانی‌ها با بازسازی سن سیرو بسترسازی نقش جهان تمام شد برند پرسپولیس ثبت شد رکورد منحصربه‌فرد عالیشاه در پرسپولیس جریمه ۳ میلیاردی استقلال بعد از دربی نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد (۵ مهرماه ۱۴۰۳) درد استقلال، درد بصل النخاع میثاقیان: همیشه برای سرگذشت فوتبال مشهد افسوس خورده‌ام بیانیه فیفا درباره تعلیق احتمالی رژیم صهیونیستی
سرخط خبرها

نتیجه بازی استقلال و نساجی در لیگ برتر(۳۰ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| جشنواره وار!

  • کد خبر: ۲۵۱۸۷۵
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۲
نتیجه بازی استقلال و نساجی در لیگ برتر(۳۰ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| جشنواره وار!
بازی تیم‌های استقلال و نساجی لحظاتی قبل به پایان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف نساجی رفت. این دیدار جنجالی در نیمه نخست با گل یامگا از روی نقطه پنالتی، یک بر ۰ به سود میزبان پایان یافت.

یامگا پس از گلزنی به تیم سابقش خوشحالی نکرد‌

در نیمه دوم یک پنالتی عجیب برای استقلال باعث شد تا پای رضاییان به گل باز شود و بازی ۱ ۱ شود. در ادامه باز هم نساجی گلزنی کرد، این بار مهرداد رضایی با یک شوت زیبا دروازه حسینی را گشود.

استقلال که نمی‌خواست بازنده باشد، حملاتش را ادامه داد و به گل تساوی رسید. این گل هم ابتدا آفساید تشخیص داده شد، اما صفایی پس از برررسی با وار اعلام گل کرد.

در این بازی ۲ بار دیگر هم وار وارد عمل شد. یک بار گل مردود دیگر استقلال و بار دیگر مرور صحنه خطای چشمی در دقایق پایانی مسابقه برای بررسی اخراج کاپیتان استقلال.

در آخرین دقیقه مسابقه چشمی از مسابقه اخراج شد. به این ترتیب چشمی دربی را از دست داد.

ویدیو گل یامگا به استقلال

ویدیو گل رضاییان به نساجی

ویدیو گل رضایی به استقلال

ویدیو گل دوم استقلال به نساجی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->